”Menekinedistäminen palveluna – siinä olisi ihanteellinen ja kustannustehokas ratkaisu vähittäiskaupan alan toimijoille, joille oman kenttäorganisaation hallinnointi tai kasvattaminen ei ole kannattava vaihtoehto.”
Elettiin vuotta 1995 ja ajatus pyöri Jouni Raitasen – Tradehitin tulevan perustajan – mielessä. Eikä jättänyt rauhaan.
Vähittäiskaupan toimintaympäristö teollisuuden toimijoille ei tuohon aikaan ollut helppo. Myynnin kasvattaminen kiristyneessä kilpailutilanteessa vaati menekinedistämistä. Toisaalta oman kenttäorganisaation ylläpitäminen oli monille kustannuksiltaan liian raskasta.
Raitasen ajatus kirkastui visioksi, jonka pohjalta jalostui liikeidea: jakeluteiden menekinedistäminen laadukkaana ostopalveluna, ”kuin oman kenttäorganisaation toimesta”.
Luottamus liikeidean ainutkertaisuuteen vaatii tarttumaan toimeen, ja näin alkoi Tradehitin menestystarina.
Myynninedistämisen edelläkävijä – teknologia keskiössä
Alusta alkaen Tradehit on luotsannut toimintaa vahvaan kaupan alan osaamiseensa nojaten. Myymälämarkkinoinnilla ja tuotteiden esillepanolla on vähittäiskaupassa oleellinen merkitys kuluttajan ostopäätöksen taustalla – ja juuri menekinedistäminen on Tradehitin vahvuus.
Myös palvelun läpinäkyvyys, innovointi ja teknologian edistyksellinen hyödyntäminen ovat olleet toimintaa voimakkaasti ohjaavia periaatteita.
Yrityksen myyjä-menekinedistäjät toimivat kentällä toimeksiantajien silminä ja käsinä, joten yrityksen kehittämällä Tradetool-toiminnanohjausjärjestelmällä ja reaaliaikaisella yhteydenpidolla mahdollistetaan toimeksiantajan ajantasainen tilannekuva.
Hyvä työntekijäkokemus tärkeä prioriteetti
Kautta vuosien Tradehit on halunnut olla alansa eturintamassa myös työnantajana. Uskomme, että laadukkaimmat myynninedistämispalvelut tarjoaa työstään aidosti nauttiva myyjä ja menekinedistäjä.
Yrityksen tavoitteena on vaalia pitkäaikaisia työsuhteita alalla, jossa epätyypilliset työsuhteet ovat arkipäivää. Tavoitteessa on myös onnistuttu, sillä vaihtuvuus yrityksen sisällä on hyvin pientä.
Sitoutuneen henkilöstön ja monipuolisen palvelutarjonnan avulla pystymmekin tarjoamaan asiakkaillemme korkealaatuista ja joustavaa palvelua.
Tradehit tänään
Kun Tradehit aloitti toimintansa, oli vähittäiskaupassa tapahtuva myynninedistäminen omana toimialanaan visio. Tänään myynninedistämisratkaisut ovat puolestaan usean toimijan kilpailukenttä.
Tradehit on myös kasvanut vuosikymmenien varrella toimialansa menestyjäksi ja suunnannäyttäjäksi. Yritykseksi, johon luottavat niin työntekijät kuin asiakkaat, kuten omien alojensa edelläkävijät L’Oréal, Paulig ja Suomen Korttipiste.
Pitkät, useita vuosia jatkuneet asiakassuhteet ovatkin Tradehitille kunnia-asia. Palvelemme tällä hetkellä joustavasti noin 50 asiakasta päivittäistavaroista rautakauppaan.
Laadukkaasti, joustavasti ja alan viimeisintä tietoa hyödyntäen.
Ota yhteyttä
Jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.